torsdag 31 maj 2012

Mycket nu

Jag skriver lite dåligt här just nu, men det är bara för att det är så fullt schema att jag inte hinner med. Nya biljetter är nu inhandlade, tack vare Nextjet och SAS. Natalie tränar för fullt inför dansuppvisningen nästa lördag. Det är många aktiviteter på dagis att hålla reda på, det verkar som att alla utflykter måste ske sista månaden innan sommarlovet. Vi har haft några riktigt varma dagar och Lucas har redan badat i sjön. Natalie avänder sin apparat och klagar inte.  


Förra helgen vandrade och pick-nickade vi och denna helg ska vi till Lausanne. Det är första gången jag kommer tillbaka till Lausanne efter att jag doktorerade år 2001-2005. Det ska bli spännande att se hur det har förändrats.

På måndag kommer min bror och min mamma och stannar en vecka.

Inga kommentarer: