torsdag 5 september 2013

Några dagar...

...har nu gått sedan skolstarten. Bortsett från väckningen på morgonen så har starten gått bra. Lucas sover så hårt på morgonen och det gör ont i mig att heböva väcka honom. Natalie är lite mer lättväckt och ofta kommer hon upp av sig själv när jag gör mig iordning. Vi skulle kunna lägga de tidigare på kvällen men med mat, bad, bok, gos och allt annat som ska fixas är det svårt att få de att somna innan kl 21.

Jag har återtagit träningen efter en månads paus. Jag tränar de dagar då jag inte jobbar när barnen är i skolan, så det blev ingen träning när de hade sommarlov. Jag och några kolleger har även talat om att springa en runda under lunchen en gång i veckan. Vi får se om det blir av. Vi måste i vilket fall vänta till det blir lite mindre varmt. 

Inga kommentarer: