tisdag 17 mars 2015

Resor och annat

Mars är här och våren har varit och hälsat på. Just nu har vi regn och kallt, och dessutom så fungerar inte värmen på kontorena på jobbet, så det känns lite ruggigt, men om ett par dar ska vi få sol igen!

 Annars är allt bra. Dagarna passerar som vanligt. Det är många kosta arbetsveckor framöver. På torsdag är det helgdag - fars dag och eftersom jag inte jobbar onsdagar och fredagar så blir det riktigt lång helg för mig.

Nästa vecka ska jag till New York, åker på torsdagen och kommer tillbaka på måndagen efter. Snabbvisit blir det, men bättre än ingenting. Det ska bli så kul! Jag har aldrig varit i New York. Christian ska dit med jobbet och åker redan på måndag och sen kommer jag på torsdagen. Barnen stannar hemma. Det var helt ok för dem och för svärföräldrarna som ställer upp som barnvakt.

Efter New York så är det Påsk efter bara nåra dar. Barnen har en veckas påsklov och vi ska åka till bergen igen och åka skidor innan säsongen är slut. Vi tar nog inte ledigt en hel vecka, två dar ska vi försöka hinna jobba.

Vecka efter Påsk så åker jag till London med jobbet men blir bara borta en natt. Veckan efter det ska Natalie på läger med skolan. En hel vecka! Ja, det är mycket att se fram emot de kommande veckorna.
 

Inga kommentarer: