torsdag 7 februari 2013

Bak- och lekdag

Vi räknar ner till lovet. Det känns så kul att barnen ser fram emot att åka skidor. Jag tror det är ett behövligt lov där vi kan vara tillsammans alla fyra i så manga dagar. Jag hoppas vi kan få vara friska allihop. Det är manga barn i skolan och på dagis som är sjuka så det är bara att hålla tummarna.

Själv mår jag lite sådär. Jag är inte sjuk, men jag funderar en hel del på allt möjligt vilket gör det svårt att sova på nätterna och det bidrar till att jag är trött och irriterad på dagarna.
 
I går skippade vi svenska lekgruppen och var tillsammans bara jag och barnen. Lucas och jag bakade äppeltårta och Natalie gjorde chokladpraliner alldeles själv. Jag sydde kläder till Natalies mjukiskatt. Sedan tog vi med cyklarna till lekparken och barnen lekte och cyklade. När vi kom hem lekte barnen tillsammans själva och då passade jag på att baka bullar som vi ska göra semlor utav. Mer hann vi inte på en eftermiddag J

Inga kommentarer: