tisdag 18 oktober 2011

Höst



I fredags var det meningen att jag och Christian skulle åka bort och övernatta på hotell i Alsace i Frankrike (det var en present till Christian på hans födelsedag) och komma hem på lördagskvällen. Barnen skulle vara på dagis sedan med babysitten på fredagseftermiddagen och sedan hos sin farmor och farfar. Men det blev inte så för Lucas vaknade upp med feber och vi fick stanna hemma. Han kunde ju inte gå på dagis och babysittern skulle komma först kl 11.30. Dessutom så ville vi inte lämna honom sjuk hos farmor och farfar över natten. I stället åkte jag och Christian en tur till IKEA och köpte en ny säng till Lucas. Han har sovit i spjälsäng fram till nu men började bli lite för stor för den. Så nu har vi två spjälsängar till salu.



I går fick jag resultat från biopsin och allt var ok. Jag är ännu svullen, men det gör bara ont om jag ligger på den sidan, annars känns det inget alls.



Det börjar bli kallare och sommaren är nu definitivt slut. Vi satte på värmen i huset igårkväll. Inte särskilt konstigt egentligen eftersom vi redan är en bra bit in i oktober. Nu är det dags att tänka på Halloween och sen kommer julen.

1 kommentar:

Camilla Toniolo sa...

Sa skönt att höra att allt var okej med "knölen"!

Stor kram!

PS. Vad är väl Alsace mot Ikea...? ;-)