måndag 10 oktober 2011

San Sebastain

Förra veckan var jag på jobbresa till San Sebatian i Spanien. Tre dagar hemifrån. Det var varmt och skönt när jag kom fram kl 18 på tisdagskvällen och jag gav mig genast ut på promenad för att undersöka San Sebastian. Det var ett underbart ställe. En stor strand centralt i staden där många solade, badade och barn som lekte i sanden. Jag tog av mig skor och strumpor och vandrade längs stranden fram till gamla stan. Där handlade jag lite souvenirer till barnen (som jag redan saknade). Överallt såg jag barn som lekte i lekparker. Hotellet var fint och rummet stort med en dubbelsäng. Det hade utan problem även fått plats två barnsängar. Det enda som som saknades för att kvällen skulle varit fulländad var Christian och barnen. Istället åt jag själv på restaurang och gick och lade mig tidigt. Mötet gick bra men hemresan på torsdagen var jobbig med mycket förseningar. När jag kom hem sov redan barnen.

Inga kommentarer: