måndag 15 juli 2013

Flygproblem del 2

Jag har varit i kontakt med Gotlandsflyg flera gånger under fredagen, lördagen och söndagen. De verkar ha dålig koll och beklagar bara det faktum att dessa tidtabellsändringar har orsakat stora problem för oss. I fredags talade jag med en kille i över 40 minuter och bokade om våra flyg för hemresan (till dagen innan) och avbokade Christians flyg för ditresan. Jag har bokat båten åt honom istället. Både i lördags och söndags var det GF som ringde för att meddela om de inställda flygen, men vi hade ju redan bokat om våra avgångar?! De visste ingenting. Två personer har oberoende av varandra (i torsdags och fredags) lovat kontakta oss angående ersättning, men vi har inte hört något ännu. Hotellnatt måste vi ha för den 4 augusti, men det har jag inte bokat ännu.

Jag har skrivit ett brev där jag kräver svar och förklaring. Jag återkommer om detta.

Här har vi nu sommar. Med sommar menar jag 30 grader och sol varje dag :-)  Vi njuter och barnen har badat, och badat...

Inga kommentarer: