måndag 1 juli 2013

Sommarlov del 2

Här rullar livet vidare. Barnen har sommarlov. Själv jobbar jag. Denna vecka ska jag på en konferens där jag ska presentera. Hu, det känns inget vidare. Jag förstår inte längre varför jag anmälde mig frivilligt till detta för 6 månader sedan. Nåja, om några dagar är det över. Dessutom ackumulerar jag två dagar kompledigt (eftersom jag egentligen inte jobbar onsdagar och fredagar) som jag kan använda när jag vill, och det är ju bra.

Vi har flitigt använt grillen de sista veckorna och haft ett antal grillfester i trädgården. I onsdags var jag och barnen på Monte Tamaro. De gjorde äventyrsbanan och lekte. I går var vi ute med båten på sjön. Barnen badade och Christian åkte vattenskidor. Detta är sista veckan av barnens simskola sedan har de andra sommaraktiviteter i två veckor fram till vi åker till Sverige.  

Inga kommentarer: