torsdag 13 mars 2014

Hörapparat, tänder och sol

I tisdags var Natalie på kontroll av sin hörapparat. Det verkar gå ganska bra och hon sätter på sig den varje morgon utan större övertalning. Det är ju lite komplicerat när vi åker skidor för med hjälmen över så piper apparaten så då kan hon inte ha den på. Hörseln hade försämrats en aning sen förra året. Hoppas att det bara var en tillfällighet. Hon hör tillräckligt dåligt som det är.

I januari när Lucas var hos tandläkaren (han har ju en extra tand som ska dras ut) så visade jag Natalies tänder med. Hon har vita fläckar på sina framtänder. Enligt tandläkaren så kan man inte göra något åt detta. Fläckarna har uppkommit när tänderna bildades när hon var liten och det kan bero på många saker varav antibiotika är en. Typiskt, jag slår vad om att detta är ytterligare en effekt av hennes sjukdom!

Igår eftermiddag var Natalie hos en kompis och jag och Lucas var i en lekpark hela eftermiddagen. Det är näst intill sommarvärme för tillfället (20 grader...) så det gäller att njuta så länge det varar. I dag jobbar jag men imorgon är jag hemma igen. Då står det hårklippning och dagisbesök på mitt program, musikskola för Lucas och dansträning för Natalie. Ett evigt farande...

Inga kommentarer: