torsdag 20 mars 2014

London

Sitter just nu på ett hotellrum i London. Jobbresa. Lite trist och ensamt, men jag åker hem i morgon igen så det är rätt ok ändå. Resan gick bra. Jag var uppe tidigt, framme kl 12 och möte till kl 20 svensk tid. Sedan var vi ute och åt alla tillsammans. 9 st från nära lika många olika nationer.

I onsdags firade vi fars dag. Barnen hade presenter som de hade gjort själva. Det var en varm och härlig dag och vi var och grillade korv utomhus med några andra svenska familjer. Mysigt. Det verkar dock bli regn till helgen.

2 kommentarer:

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Tack för peppande kommentar inne hos mej :-)

Jag vill också åka till London!!!

Geddfish ♥ sa...

Jag var ju tvungen att titta på en till "Marlene", såg dig inne hos "min" Marlene, hihi...
Vad trevligt att åka till London, där har jag aldrig varit.