måndag 26 september 2011

Friska

Kanske var jag för snabb med att skylla på dagis. Jag var ju sjuk innan Lucas, bara 2 dagar efter att vi kom hem från havet. Efter Lucas blev Natalie sjuk (och missade dansträningen) och i helgen var Christian sjuk (och missade födelsedagsfest av en bekant). Samma symtom allihop. Viruset kom nog från vår semester i Italien.

Nu är vi friska allihop. Barnen är på dagis och jag och Christian på jobbet.

Förra onsdagen var Natalie på 5-årskontroll hos barnläkaren. Hon vägde strax under 18 kg och var 110 cm lång. Precis på medellinjen. Hon fick ett antal kramar och pussar av doktorn som kallar Natalie för sin mirakelflicka. Nu på onsdag ska Natalie på sin årliga kontroll av njurarna på sjukhuset i Bellinzona. Jag förväntar mig inte att det är några problem med njurarna, men bättre med en kontroll för mycket än en för lite.

Inga kommentarer: