torsdag 1 september 2011

I dag...

...har jag jobbat hårt hela dagen och det återstår bara 5 minuter till att skriva något här. Fast det är bra tycker jag, att ha mycket att göra på jobbet. Då känner jag mig nyttig och tiden går mycket snabbare.

Natalie vaknade i morse och hade minst 5 myggbett på ena armen, stackare. Jag måste komma ihåg att ta med myggspray när vi åker till havet. Jag får alltid en massa myggbett när vi är uto och äter på kvällarna. Christian får inga alls. Natalie och jag verkar ha godare blod.

I tisdags sålde vi vår första babygrej på intenet. Vi sålde bärselen Baby Björn, som knappt är använd. Det blir inte mycket förtjänst, men jag tycker det är jättekul att någon kommer att använda den.

Natalies dagisfröken klagade på tandkrämen jag tagit med till Natalie. Den var tydligen för god smak på så alla barnen äter av den. Ouppfostrade ungar ;-) Så jag fick ge mig av till affären och köpa den äckligaste...

Nu måste jag åååka. I morgon ska jag packa och sedan bär det av till haaavet.

Inga kommentarer: