onsdag 19 november 2014

So far so good

En bra dag idag. Det har flutit på bra. Jag följde barnen till skolbussen, åkte och tvättade bilen, var på årlig koll hos gynekologen (där jag lyckades få både ultraljud, blod o urinprov utöver den vanliga kollen med cellprovstagning. Sen var jag o handlade. Barnen kom hem och åt lunch sedan läste de lite i sina svenska böcker. Nu spelar de tennis...

Lucas ska även till basketen ikväll. Sen kommer svärföräldrarna och lagar mat ikväll.

Christian har ringt ett par gånger från Kina. Han har nog lite svårt med tidsomställningen eftersom han ringer när det är mitt i natten där...

Lucas hade någon annans jeans på sig igår 😃. Det hade blivit fel efter gymnastiken. Han visste att byxorna inte var hans, men de andra pojkarna sade att de hade rätt byxor på sig. Nåja, jag skickade tillbaka byxorna med Lucas till skolan idag och det verkar som en kille sade att det var hans byxor så vi får väl hoppas att han har Lucas byxor med sig i morgon. Så det kan bli...


Inga kommentarer: