måndag 11 juli 2011

Bröllop

I helgen var jag och Christian på bröllop i Solothurn. En kompis, som vi känner från tiden i USA, gifte sig. De bor numera i Singapore så det var ett tag sedan vi träffats. Med på bröllopet var även en annan kompis som var i USA samtidigt. Det var kul att återses och minnas. Tänk 10 år har passerat sen vi var i USA! Vi tog i alla fall rätt beslut att lämna barnen hemma. Vi kunde njuta av middagen och efterfesten. Barnen skulle inte ha gillat att sitta så länge vid bordet och de hade så roligt hos nonna och nonno. Vi stannade över på hotell där en eller flera mygg gjorde oss sällskap på rummet. Det märkte jag först dagen efter då jag upptäckte ett 20-tal bett på benen. Mitt blod måste vara något alldeles speciellt för Christian får aldrig några bett, bara jag. Hm.

Inga kommentarer: