torsdag 26 augusti 2010

Barnsim och dansskola

Jag har just skrivit in mig och Lucas på en simkurs som kommer pågå en gång i veckan i 10 veckor. Va kul det ska bli! När Natalie är på dagis så drar vi till poolen. Jag gör ofta saker med bara Natalie så därför känns det extra kul att nu kunna göra något bara jag och Lucas.

Jag åkte även förbi dansskolan och skulle skriva in Natalie. Jag hittade ingen parkering så tillslut parkerade jag på trottoaren. Just då kommer en polisbil körande förbi och påpekar att han kunde minsann ge mig 3 olika böter för denna parkering. Ahh! Så jag spenderade ytterligare 10 minuter på att leta parkering. Tillslut ställde jag bilen på en privat parkering. Väl framme vid dörren till dansskolan så var det ingen som öppnade. Nåja. Det får bli en annan gång.

Jag har även varit på posten i dag och hämtat mitt Schweiziska ID-kort.

Inga kommentarer: