måndag 16 augusti 2010

Dagisfunderingar

Framför oss har vi en månad full av sjukhusbesök med Natalie. Jag håller på att lista alla frågor jag har till de olika doktorerna. Det är så många funderingar som rör sig i huvudet och ibland kan jag ligga vaken i timmar på nätterna och tänka tillbaka. Jag hoppas att allt kommer se bra ut, men är rädd för att det ska upptäckas något som inte är bra. Fast det finns ju inga tecken på att så skulle vara fallet. Natalie är precis som förr och ser fram emot att börja på dagis och dansskola. Natalies "favorit-dagis-kompisar" har börjat skolan, men jag hoppas att hon kommer få nya favoriter. Liksom förra året så fick jag glädjetårar i ögonen när jag såg Natalies namn på listan över dagisbarn som skickades hem till oss. Förra året för att det kändes så speciellt att min lilla flicka skulle börja på dagis. I år för att glädjen var så stor att bara se hennes namn där på listan.

Inga kommentarer: